Bliv en del af et dansk Scale up og væksteventyr og få et trænings- og karriereboost i en international SaaS virksomhed indenfor IT-security. Uniqkeys løsning til adgangs- og identitetskontrol, samler virksomhedens SAAS-løsninger, sikrer og udfylder automatisk login for brugerne. Bag virksomheden står en seriøs, erfaren ejerkreds, ledelse og bestyrelse med en række prominente navne. Er du vores nye ambitiøse Young gun og Evangelist, der kan skabe møder og salg? Er du træt af at “Hit and run salg” og vil du ind i en branche der er i kraftig vækst? Ønsker du at udvikle dig fra telesalg til konsulentsalg og gennemgå et 6 måneders træningsforløb, hvor du ender ud som en full blown IT-security expert på AC-niveau? ? Så er dette måske jobbet for dig.

 

Om virksomheden

Uniqkey er en innovativ dansk it-virksomhed, og Scale up, der er i gang med at revolutionere it-sikkerheds markedet. Uniqkey er af Deloitte kåret, som Cyber Security Entrepreneurs og er på en mission for at hjælpe virksomheder over hele verden med, at beskytte alle deres SAAS-løsninger. Bag virksomheden står en seriøs, erfaren ejerkreds, ledelse og bestyrelse med en række prominente navne. Uniqkeys løsning til adgangs- og identitetskontrol, samler virksomhedens SAAS-løsninger, sikrer og udfylder automatisk login for brugerne. Derved beskyttes virksomhederne mod hele 80% af alle succesfulde hackerangreb i dag. Derudover slipper medarbejderne for at huske lange og komplekse adgangskoder til de løsninger de anvender. Markedet er uhørt stort, da SAAS-løsninger vokser kraftigt, derfor vil behovet for vores løsning kun blive ved med at stige. Med Uniqkey får du et dansk funderet og seriøst modspil til de internationale løsninger. Vi har kunder som f.eks. Forsvaret og en række store private virksomheder. Vores danske team holder til i Herlev.

Om jobbet:

Hos Uniqkey har SDR Teamet ansvaret for den første kundekontakt, præsenterer Uniqkey og skaber nye kvalificerede kundeemner. Teamet har en kritisk rolle i vores organisation, da det er her vi skaber grobund for nye konstruktive samarbejder og kunder. Du bliver en del af et kompetent team, hvis opgave er at skabe kendskab og bevidsthed om Uniqkey, til virksomheder i Danmark og udlandet. Der vil væres store mulighederne for udvikling og større ansvar, efter træningsprogrammet på 6 måneders er vel overstået. Lønnen består af en seriøs fast løn og et attraktivt bonusprogram.

Dine ansvarsområder i de første 6 måneder vil være:

  • Skabe produkt bevidsthed og salgsmuligheder
  • Opsøge og kontakte potentielle kunder via telefonen og mail
  • Booke kvalificerede salgsmøder med beslutningstagere hos virksomheder
  • Deltagelse i online præsentationer og demoer med kunder

Personlige kvalifikationer:

  • Du er resultatorienteret og ambitiøs
  • Du er som person kontaktskabende og udadvendt
  • Du er skarp, kommercielt tænkende og kan se muligheder
  • Du kan nå de rigtige beslutningstagere for at få dem med til mødet
  • Du kan klare mange opkald om dagen og lader dig ikke slå ud af et nej
  • Du er teamplayer og kan indgå i et tæt samarbejde med kolleger, partnere og kunder

Faglige kvalifikationer:

Du har sikkert et par års salgserfaring og arbejder i dag med telesalg B2B. Gerne indenfor Web/Software/IT-branchen, alternativt Tele-branchen, forsikring, Konsulentbranchen eller tilsvarende. Men vi er åbne! Det vigtigste er DIG som person. Du har min 2 års erfaring med opsøgende B2B salg og har tidl. bevist, at du kan opbygge markeder og skabe resultater. Du skriver og taler flydende dansk og gerne engelsk på business niveau. En videregående merkantil uddannelsesbaggrund på bachelor- eller kandidatniveau er en fordel, men ikke et krav.

Ansøgning:

Send en dedikeret ansøgning på dansk, hvor du tydeliggør dine kompetencer til netop denne stilling, samt et kort CV, til SALESHUNTER, som varetager denne rekruttering på vegne af Uniqkey. Mærk din ansøgning med ”Uniqkey SDR”. Vi tager løbende kandidater ind til samtale. Opstart hurtigst muligt. Deadline d. 31/10/20.