Har du lyst til at blive en del af en innovativ og succesfuld Cyber Security Tech scale-up? Motiveres du af en Warrants-pakke? Ønsker du en arbejdsplads placeret i Lyngby tæt på offentligt transport og motorvej? Og har du erfaring med Partners/forhandler-salg indenfor SaaS  Så læs videre her og lad os høre fra dig!

 

Om os

Cyber security er en af tidens mest lovende brancher med en kæmpe vækst og potentiale. I Muninn arbejder vi med de nyeste teknologier inden for cyber security og kunstig intelligens. Muninn står bag en softwareløsning, som ved hjælp af kunstig intelligens kan spore unormal aktivitet på virksomheders netværk- og cloud-trafik – og lukke ned for inficerede enheder om nødvendigt – ved brug af kunstig intelligens. Vi er en innovativ og fremadstormende økonomisk velfunderet dansk tech-virksomhed, og vi sælger vores egenudviklede cyber security software systemer globalt. Vi har netop vundet et kæmpe udbud indenfor Sundhedssektoren i det offentlige. Herudover er vi leverandør til en lang række store kunder såvel B2B som B2G. Læs mere Muninn her eller i denne artikel fra Børsen:

Vi søger derfor endnu en kollega til vores salgsteam. En person der skal have fokus på opbygning og pleje af vores forhandler-salgskanal. Vi søger en profil der har erfaring med salg af Enterprise software; gerne inden for IT-sikkerhed og erfaring og netværk indenfor forhandlerledet. Du vil få ansvaret for at drive salgsprocessen fra a-z for dine leads. Vi har en veldefineret salgsproces og et effektivt lead generation setup, bestående af Marketing og mødebookning, så du vil fra første dag få dine egne leads at arbejde med. Men det forventes også, at du selv opsøger kunder i mindre omfang. Vi løber stærkt og har alle et stort individuelt ansvar, men vi hjælper også hinanden og løfter i flok.

Teamet er konkurrence drevet og flittige og har et fladt hierarki, hvor alle bliver hørt og der er plads til at tænke nyt. Du vil primært arbejde fra vores nye kontor i Lyngby. Kontoret er helt nyindrettet – lyst og moderne med højt til loftet – med fantastisk kantine og Lyngby Hovedgade og Station lige rundt om hjørnet.

Hvad indebærer rollen?

· Ansvar for egen portefølje af Partners/Forhandlerkunder
· Ansvar for at assistere dine forhandlere i deres salg
· Kundemøder og salg baseret på leads og booket møder
· Arbejde i vores CRM-system (HubSpot)

Faglige kvalifikationer

· Stor erfaring med salg til Partners-kanaler og enterprise kunder
· Erfaring med salg af SaaS software
· Kendskab til cyber security relaterede produkter er et stort plus
· God teknisk indsigt og interesse
· Forståelse for virksomheders IT og netværksinfrastruktur
· Flydende dansk og engelsk i skrift og tale, samt gerne tysk

Personlige kvalifikationer

· Evne og erfaring med at kommunikere effektivt og motivere kunder til diskussioner, der fører til salg
· Proaktiv, eksekverende, selvkørende og ansvarlig
· Går gerne den ekstra mil og lægger den nødvendige tid for at lykkes
· Motiveres af en travl hverdag med mange bolde i luften

Vi tilbyder

· Lækkert kontor med nem adgang
· Ambitiøst arbejdsmiljø
· Samarbejde med dygtige kollegaer
· Konkurrencedygtig løn + Warrants
· God frokost og kaffe
· Sociale events

Ansøgning

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og vi inviterer løbende kandidater til samtale. Send dit CV samt et par linjer omkring dig selv og din motivation til Rekrutteringsfirmaet SALESHUNTER, som vi benytter til denne rekruttering på e-mail: cr@saleshunter.dk. Kontakt evt. Headhunter Christian Reib på telefon 2084 3366, hvis du har spørgsmål til stillingen.