Er du resultatorienteret, har et højt drive og stærke sociale kompetencer? Kan du arbejde selvstændigt og trives med fleksible arbejdstider? Har du erfaring fra salg til HORECA og ikke mindst et stort netværk indenfor denne branche? Ønsker du at arbejde for en af Europas førende leverandører af POS Kasse-og betalingsløsninger? Så er du måske vores nye medarbejder i vores Københavnskontor. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, og lækre kontorer i Kødbyen.

Ansvarsområder:

Som sælger hos Trivec bliver din primære fokus at identificere nye kunder og opdyrke det Storkøbenhavnske HORECA marked. Du bliver Trivec’s ambassadør i Danmark og får ansvaret for at opbygge brandet og øge kendskabet. Du er ansvarlig for hele salgsprocessen og den efterfølgende pleje og vækst af dine kunder. Du vil blive supporteret teknisk fra det svenske kontor i Malmø og refererer til den landeansvarlige. Du vil arbejde med udgangspunkt fra vores kontor i Kødbyen, eller fra din bopæl.

Din profil:

For at trives i denne rolle skal du være resultatorienteret, have et højt drive, være social begavet, udadvendt og udfarende. Du skal kunne arbejde selvstændigt og selv planlægge og styre din arbejdsdag. Vi leder efter dig som:

  • Har min. 5 års salgserfaring
  • Har erfaring fra salg til HORECA
  • Har erfaring fra salg af POS eller SaaS (en fordel, men ikke et krav)
  • Har netværk indenfor HORECA i København
  • Har erfaring med Løsningssalg
  • Har en hvis tekniske forståelse af IT/Software/mobile/App’s
  • Har Forretnings- og brancheforståelse – forstår hvordan en restaurant arbejder, flow, service, kundeoplevelse, salg, mersalg osv.
  • Kan arbejde med MSN Officepakken og CRM
  • Taler flydende dansk og engelsk på forhandlings niveau
  • Har kørekort
  • Har en ren straffeattest
Om Trivec:

Trivec er en af de førende leverandører indenfor Betalingsløsninger til det europæiske HORECA marked. Vores enkle løsninger forenkler og optimerer driften og kundeoplevelsen. Trivec tilbyder løsninger indenfor kassesystemer, (POS), kortterminaler, mobile løsninger og Tap-systemer. Systemerne kan integreres med ERP og bookingsystemer. Trivec blev grundlagt i 1998 og har mere end 7000 kunder rundt om i Europa, og kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien samt Frankrig. Vi arbejder internationalt med flere Michelin-restauranter, store hotelkæder, forlystelsesparker og stadions. Besøg og gerne på www.trivec.se.

Ansøgningsfrist og henvendelse:

Send din ansøgning til mail: cr@saleshunter.dk. Mærk din ansøgning med ”Trivec”. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Christian Reib fra rekrutteringsfirmaet SALESHUNTER, som hjælper os med denne rekruttering, på telefon +4520843366. Deadline 15/11-2020.