Bliv en del af et dansk Scale up og væksteventyr og få et trænings- og karriereboost i en international SaaS virksomhed indenfor Cyber/IT-security. Er du vores nye ambitiøse Young gun og Evangelist, der kan skabe møder og salg? Er du træt af at “Hit and run salg” og vil du ind i en spændende branche der er i kraftig vækst? Ønsker du at udvikle dig fra telesalg til konsulentsalg og gennemgå et 6 måneders træningsforløb, hvor du ender ud som en full blown IT-security expert?? Så er dette måske jobbet for dig.

Om virksomheden:

Uniqkey er en innovativ dansk it-virksomhed, og Scale up, der er i gang med at revolutionere it-sikkerheds markedet. Uniqkey er af Deloitte kåret, som Cyber Security Entrepreneurs og er på en mission for at hjælpe virksomheder over hele verden med, at beskytte alle deres SAAS-løsninger. Bag virksomheden står en seriøs, erfaren ejerkreds, ledelse og bestyrelse med en række prominente navne. Uniqkeys løsning til adgangs- og identitetskontrol, samler virksomhedens SAAS-løsninger, sikrer og udfylder automatisk login for brugerne. Derved beskyttes virksom-hederne mod hele 80% af alle succesfulde hackerangreb i dag. Derudover slipper medarbejderne for at huske lange og komplekse adgangskoder til de løsninger de anvender. Markedet er uhørt stort, da SAAS-løsninger vokser kraftigt, derfor vil behovet for vores løsning kun blive ved med at stige. Vores danske team holder til i Herlev. Vi har kunder over hele Europa.

Om jobbet:

I træningsforløbet vil du efter en grundig onboarding få ansvaret for at den første kundekontakt, præsenterer Uniqkey og skaber nye kvalificerede kundeemner. Der vil væres store mulighederne for udvikling og større ansvar, efter træningsprogrammet på 6 måneders er vel overstået. Lønnen består af en seriøs fast løn og et attraktivt bonus program. Dine ansvarsområder i de første 6 måneder vil være:

  • Deltagelse i onboarding program og daglig salgstræning
  • Opbygge viden og ekspertise indenfor Cyber security
  • Opsøge og kontakte potentielle kunder via telefonen og mail
  • Booke kvalificerede salgsmøder med beslutningstagere hos virksomheder
  • Deltagelse i online præsentationer og demoer med kunder

Personlige kvalifikationer:

  • Du er resultatorienteret og ambitiøs
  • Du er som person kontaktskabende og udadvendt
  • Du er skarp, kommercielt tænkende og kan se muligheder
  • Du kan nå de rigtige beslutningstagere for at få dem med til mødet
  • Du elsker at kommunikere og være på telefonen
  • Du er vedholdende og tager ikke et nej for et nej

Faglige kvalifikationer:

Du er måske nyuddannet og har haft studiejob sideløbende. Eller har allerede været på jobmarked i et nogle år. Du har i begge tilfælde et par års salgserfaring og gerne erfaring med telesalg målrettet B2B.

Du skriver og taler flydende Dansk alternativt Svensk, Engelsk, Tysk eller Norsk. Hertil Engelsk på business niveau. En videregående merkantil uddannelsesbaggrund på bachelor- eller kandidatniveau er en fordel, men ikke et krav.

Ansøgning:

Send en dedikeret ansøgning på dansk, hvor du tydeliggør dine kompetencer til netop denne stilling, samt et kort CV, til SALESHUNTER, som varetager denne rekruttering på vegne af Uniqkey. Mærk din ansøgning med ”Uniqkey”. Vi tager løbende kandidater ind til samtale. Opstart 1. august. Deadline d. 15/07/22.