Er du kreativ? Kan du sælge og åbne nye døre? Er du skarp til SoMe? Trives du i en travl hverdag med mange bolde l luften? Og vil du arbejde i restaurations-eventbranchen hvor fester, farver og høj musik er en del af hverdagen? Så er du måske vores nye Elvis!

Om Hard Rock Café
Siden etableringen i 1971 har koncernen i dag udviklet sig til at have cafeer, hoteller og Casinoer over hele verden. Hard Rock Cafe København ligger i starten af Strøget. Vi har rocket byen i over 21 år og flyttede i 2015 til en ny 2-etage, 1260 kvadratmeter cafe med udsigt til Rådhuspladsen og rådhuset. ”Nyd friske amerikanske hovedretter og klassiske favoritter som vores Legendary® Burger, og Hickory Babecue Røget Ribs. Kom forbi til en håndshaket cocktail eller tag et kig på vores memorabilia i vores Rock N Roll Museum fra lokale og internationale artister som Metallica, Pretty Maids, The Rolling Stones, Amy Winehouse og Michael Jackson” Står der på websitet. Der er dog meget mere ved Hard Rock Cafe København end bare deres mad og musik. De er også en full-service lokation for private events, firma middage og meget mere. Med state-of-the-art audio visuelt udstyr og et erfarent team af event planlæggere. Der er næsten ikke dét som deres lokaler ikke kan tilbyde på de 1500 kvadratmeters plads. Lokalerne kan rumme fester med op til 300 mennesker.

Om jobbet:
Din primære fokus vil være på det opsøgende salg til B2B segmentet med henblik på, at vækste området ”Events”. Herunder salg af faciliteterne til konferencer, lanceringer, møder, firmaarrangementer, julefrokoster m.v. Herudover står du får at indgå aftaler med potentielle partners indenfor turistbranchen m.v. Endvidere vil du sammen med dit marketingteam (2 personer) arbejde med produktudvikling, og med den lokale markedsføring og branding af stedet, rette mod gæster fra såvel B2C som B2B-segmentet. Du vil være ansvarlig for teamet, marketingbudget, produktudvikling og blive målt på omsætning og vækst på området. Herunder rapportering og budgettering til headquater i UK. Vi forventer en høj mødeaktivitet og deltagelse i messer, netværksarrangementer m.v. fra din side og at du bliver Hard Rock’s ambassadør udadtil. Og at du vil have mange projekter/kampagner og tilbud i luften.

Der er tale om et meget selvstændigt job, hvor du har stor mulighed for at præge din hverdag og din approach til markedet. Herunder strategi og produktudvikling. Du vil referere til den danske General Manager. Da jobbet er i restaurationsbranchen skal der påregnes, at der til kan være skæve arbejdstider. Bl.a. i forbindelse med afholdelse af events.

Om dig:
Erfaring fra restaurations/hotel/konference/Natklub-branchen er en stor fordel. Alternativt fra musikbranchen. Du har stor erfaring med opsøgende løsningssalg til BtB-markedet. Du er god til at åbne nye døre, men har også stærke evner til at opbygge langvarige relationer med eksisterende kunder. Du kan kommunikere med beslutningstagere på højt niveau og er en gudsbenådet netværker. Erfaring med markedsføring B2B/B2C, og i sær via de sociale medier, er et must. Ydermere vil en merkantil uddannelsesbaggrund være et plus, men ikke et krav.

Som person er du en sand Rock and Roller og trives i et arbejdsmiljø hvor fester, farver og høj musik er en del af hverdagen. Du er præsentabel, udadvendt og en dygtig kommunikator. Og er naturligvis resultatorienteret, ambitiøs, engageret, har et højt drive og brænder for dit job.
Du tænker kreativt og elsker at være en sparringspartner for dine kunder. Du taler/skriver flydende dansk, samt et fornuftigt engelsk, og er bosiddende i Københavnsområdet.

Ansøg jobbet:
Er du tændt? Så send en kort ansøgning + CV til rekrutteringsfirmaet Saleshunter, som står for rekrutterings-processen – mærket ”Hard Rock Café” til mail: job@Saleshunter.dk.

Deadline 1/10. Opstart snarest. Spørgsmål? Ring til Headhunter Christian Reib på 20843366.