Kan du skabe en dynamisk salgskultur bestående af vindertyper med høj faglighed? Kan du motivere og fagligt løfte et team af Account Managers? Ønsker du at arbejde indenfor en digitalt forretningsområde i kraftig vækst i en dynamisk velkonsolideret virksomhed? Så er jobbet hos userneeds måske noget for dig.

Om virksomheden:
Userneeds A/S blev stiftet i 2001 og har fra starten været fokuseret på online-analyse; først som konsulenthus inden for usability-rådgivning og siden som fokuseret leverandør af webbaserede spørgeskema-undersøgelser. Virksomheden har +250.000 privatpersoner i forbrugerpaneler i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Irland og Schweiz og er en af Nordens førende virksomheder indenfor Market Research. Virksomheden har ca. 60 medarbejdere og har kontor centralt på Købmagergade i Kbh K. Virksomheden har en flad struktur og tilbyder et casual, men professionelt arbejdsmiljø. Og en kultur præget af yngre positive kompetente medarbejdere med et snit på 30, der brænder for deres job. Vi arbejder hårdt og har travlt, men er også gode til at dyrke det sociale fællesskab og feste sammen.

Om Jobbet:
Du vil blive ansvarlig for forretningsområdet Webstatus og et internationalt team på nuværende ni mand. Dine fokusområder bliver at udbygge, optimere, dygtiggøre og ikke mindst motivere og booste teamet og deres performance. Målet er at skabe en positiv og resultatorienteret vinderkultur. Dine opgaver vil herudover bl.a. bestå af udarbejdelse af startegier, opfølgning via salgsstyrings værktøjer og målstyringsredskaber, samt rapportering og budgettering. På det mere operationelle plan skal du kunne positionere vores løsninger og ydelser i markedet, deltage i kundemøder og præsentationer, samt skabe relationer, kontakt og tillid hos vores nye såvel som gamle kunder. Der må påregnes nogen rejseaktivitet til vores satellitkontorer. Du vil indgå i ledergruppen og refererer til Salgsdirektøren. Alt i alt en række spændende opgaver indenfor et område med store vækstmuligheder.

Vi tilbyder:

  • Store personlige udviklings- og karriere muligheder i en international virksomhed
  • Et stærkt produktprogram og brand
  • Flotte kontorlokaler på Købmagergade
  • Et frit og dynamisk arbejdsmiljø
  • Dygtige og engagerede kolleger
  • Attraktiv lønpakke

Om dig og dine kvalifikationer:
Vi søger først og fremmest en salgschef profil, som ved eksemplets magt kan gå foran og drive salget Det er derfor et krav at du allerede har erfaring med ledelse af mindre teams. Herunder coaching og salgstræning.

Du kan endvidere arbejde ud fra situationsbestemt ledelse afstemt med den enkelte medarbejders niveau og kultur. Du kan ligeledes arbejde professionelt med alle salgets faser og modeller, som f.eks. Bala, Spin m.fl

Det er en forventning, at du har erfaring med løsningssalg og gerne indenfor digitale ydelser Reklamemedier, konsulentydelser eller lign. Du har erfaring med Key Account Management og kan matche beslutningstagere på højt niveau. Du har en god forretningsforståelse og kan arbejde med, og formidle, tal og analyser.

Som person er du rimelig robust, har du et højt drive, er ekstrovert, resultatorienteret og motiveres af at arbejde med salg, ledelse og udvikling af mennesker. Du har et stort egodrive, men forstå betydningen af, at levere igennem andre og skabe succes, som et team.

En videregående Merkantil uddannelse på Bachelor eller Master niveau er en fordel, men den praktiske erfaring vægtes højere.

Du taler engelsk på forretningsniveau og kan begå dig i en international virksomhed med mange kulturer. Privat er du bosiddende i Københavnsområdet.

Ansøgning
 Men send gerne din ansøgning tidligere, hvis det er muligt. Send en begrundet ansøgning hvori du præcist redegør for dine kompetencer indenfor salg og ledelse, og for din motivation til at søge netop dette job. Vedlæg dit CV på Dansk. Mærk din ansøgning ”Userneeds” og send den til Rekrutteringsfirmaet SALESHUNTER, som forestår denne rekruttering på mail: job@saleshunter.dk.

Har du spørgsmål kan du kontakte Headhunter: Christian Reib på +45 20843366.

Vi tager løbende kandidater ind til samtale. Opstart efter aftale.